صحنه ای تاریخی و دردناک: تکیه اعدامی بر شانه های جلاد


۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

این جوانها حقشون اعدام نبود خدا ریشه ظلم را بخشکانه.
آقای صلواتی و آقای خامنه ای به روز جزا سزا...دوستان اگر کسی می تونه این عکس و شیون خواهران شان را به رسانه های و روزنامه های بین الملی از جمله نیوریک تایمز گاردین و اشپیگل بفرسته .

ناشناس گفت...

از دیدگاه من اعدام حق مسلم هر ایرانی خطاکار است.در مورد دیگر ملل نظری ندارم اما ایرانی حتا اگر خطای رانندگی بکند باید اعدامش کنند.
ملتی که برره ره و فارسی وان و خامنه ای و دلار ملکه ذهنش باشه.....اعدام هم کمشه!

ناشناس گفت...

دزدان سه میلیاردی در قصرهایشان هستند و آفتابه دزدها بالای چوبه های دار

ناشناس گفت...

هرچه مصیبت می کشیم از احکام قرآنی و اسلامی است. تف به این دین وحشی.

ناشناس گفت...

ta zamany keh mardom donbal azadari hoseyen beran inam kameshon hast

ناشناس گفت...

جلاد هم فهمید که حق او مرگ نبود

ناشناس گفت...

بسیار وحشتناک وبی رحمانه.ننگ بر خامنه ای

ناشناس گفت...

باید خون گریست بر این بیعدالتی. این است حکومت مذهبی. تاریخ اسلام سرشار از این جنایتهاست.

ناشناس گفت...

be naazare man in torkharo bayad edam konnand chon az koh va biyaban miyan shahr vase dozdi.

ناشناس گفت...

زیدی هم گفت: علت دزدی باید برود حبس نه دزد!اما دانایان میگویند: نخیراین آفتابه دزدهادزدها باید در ملأ عام اعدام شوند تا دیگران!! چشمشان به حساب بیفند و پی چنین غلطهایی نروند.خب نظام دوستان بیچاره- و نه ایراندوستها- راست هم میگویند.آنچه به اغماض باید دید، دزدیهای 3000ملیاردی و امثال آن است که اگر رسانه ای شود و همه از کم و کیف دزدی و حامیان پشت پرده ی آن در روزنامه ها با خبر شوند،به مصلحت نظام نیست و اینجا که میرسپد، 70 ملیون نفر غریبه و دشمن به حساب می آیند! یعنی همان غیرخودی که بزرگان میگویند!

ناشناس گفت...

دستشون درد نکنه اعدام حقشون بود. بله وقتی که میگیرنشون مثل موش التماس میکنن. ولی همینا با قداره به جون مردم می افتن. نباید احساسی با این مسائل برخورد کرد. اگه یه روز یکی از همینا مزاحم خودتون یا خانوادتون بشه اون وقت دلتون میخواد همونجا خفش کنید. این که نمیشه هرکی نیاز مالی داره قداره دست بگیره و زورگیری کنه. زندان هم واسشون فایده نداره که تازه با تجربه تر هم میشن. ایشالا درس عبرتی بشه برای سایرین.

ناشناس گفت...

moshkele asli fagro bikario etiad e javanane in khake va ta zamani ke moshkele asli az beyn naravad shahede vaziate dardnaktar khahim shod,

ناشناس گفت...

پس حکم هادی خامنه ای و برادرزاده اش حسن باحمایت از ورودگوشتهای آلوده به کشور‎ ‎وتوزیع و فروش انها درکشور وبوجوداوردن ‏مرک تدریجی در بین ‏‎ ‎شیعه ها یک محاربه با خدا به حساب نمیاید؟حکم این دو چیست؟

ناشناس گفت...

اعدام این دو تن که مجازاتشان با جرمشان هیچ تناسبی نداشت به منزله تشویق اعمال مجرمانه ای است که هیچ ردپایی از خود بر جای نگذارد و بایستی منتظر گروه های مافیایی خطرناکی باشیم که بیرحمانه خواهند کشت و هیچ کس نتواند آنها را هیچگاه بیابد. والبته اگر سوزانده شدن علوم اجتماعی که دسترنج قرن های بشر بوده را هم اضافه کنیم و البته با فشار های بیشتر اقتصادی بایستی منتظر سونامی گروه های تبهکاری باشیم که همه را خواهند سوزاند.

Unknown گفت...

ta zamaniekeh ma tashachi hastim namardha baryeh tasmim migirand

ناشناس گفت...

گه تو دهن اون حضرت محمد صلی واله والهی و صلم زن باز و حروم زاده که تخم این دین انسان ستیز رو گذاشت
تف به شرفت خامنه ای لحظه ی مرگت نزدیکه

ناشناس گفت...

باعث وریشه تمام این جنایات اسلام و جمهوری اسلامی است
تنها راه مبارزه با فساد قمه کشی و دزدی و دروغ وقتل و اعدام وشکنجه و فقر ووو نابودی اسلام و جمهوری اسلامی ضد ایرانی هست ...لعنت به این آخوندها و کسانی که از این جنایکاران تاریخ حمایت میکنند.

ارسال یک نظر

Copyright © تنفس