نعیمه اشراقی: از من عذرخواهی کنید! شاید ببخشمتان شاید هم نه!

بعد از شاهکار خانم اشراقی نوه خمینی در دستکاری  ناشیانه و وقیحانه عکس های دخترش در کانادا و ایجاد حجاب مصنوعی با کمک فوتوشاپ ایشان در مقابل سیل انتقادات مردم چنین پاسخ داده است:


عذرخواهی برای چه؟ کارم نه غیر قانونی است و نه غیر اخلاقی!! همه کسانی که به من و دخترم توهین کردند باید از ما عذرخواهی کنند !! شاید ببخشم شاید هم نه!!!

ملاحظه می فرمایید که گویا ایشان وقاحت را از پدربزرگش تمام و کمال به ارث برده است و مردم ایران را بدهکار هم کرده است! گویا زبان نقد و منطق در این جانوران مکار اثرگذار نیست! این خانم چه چیزی را طلب دارد؟ با فوتوشاپ ناشیانه در صدد القای تصویری دروغین از وضعیت پوشش دخترش در خارج از ایران بوده است که دستش رو شده است! مردم باید عذر بخواهند؟؟! 
 

۳۴ نظر:

ناشناس گفت...

اصولی‌ترین روس مبارزه با این اراذل و اوباش دزد که در خارج کشور در حال عشق و حال با پول دزدیه مردم هستند این است که آدرس محل کار، زندگی‌ و تحصیل آنها در فضای اینترنت پخش شود تا همه در جریان کارهایی اینها قرار بگیرند، این مورد فقط یکی‌ از هزاران مورد این موجودات موذی است

ناشناس گفت...

سرکار خانم اشراقی

طرز لباس پوشیدن و ارایش دختر شما نه تنها اصلا بد نیست خیلی هم زیباست ولی خانم عزیز میدانید چند هزار دختر و زن ایرانی بخاطر افکار پدربزرگ شما و بخاطر ارایش خیلی کمتر از این در ایران کتک خورده و میخورند. توهین و فحش شنیده و میشنوند. شب در بازداشتگاه خوابیده و میخوابند.
ایا میدانید?
ایا یک دختر ایرانی میتواند همان کفشهای پاشنه بلند دختر شما را قرض بگیرد و در تهران بپوشد? انهم بدون جوراب?
ایا میتواند موهایش را دم اسبی کند و به روی شانه بیاندازد?
خانم عزیز
شما و دختر زیبایتان هیچ کار اشتباهی نکرده اید ولی بد نیست بخاطر افکار غلط پدربزرگتان که باعث ازار هموطنانتان شده از ملت ایران عذرخواهی کنید.
البته این شجاعت را هرکسی ندارد ولی شاید شما هم این شجاعت را از پدربزرگ خودتان به ارث برده باشید همانند خیلی چیزهای دیگر.
باز هم موفقیت دخترتان را تبریک عرض میکنم.

ناشناس گفت...

بالاخره خون اون پدر بزرگش تو رگهاش هست و این کارها رو میکنند.
4 سال پیش طوری حرف میزدند که مردم فکر کردند اینها از نظام بریدند و با مردم هستند.
وقتی نتیجه خمینی در کانادا با شرکتهای نفتی در ایران کار میکنه باید دید چه دزدیهایی میکنند و مردم را فریب میدهند.
جان در جانشان کنند،آخرش آدم کش،فریب کار،دزد و هر چی که در خمینی بود،در نسل آن هم پیدا میشود.
بیچاره مردم ایران که بخاطر 4 پر مو که دخترها بیرون می اندازند و یا پسرها تیپی بزنند که به مزاج اینها خوش نیاد گشت ارشاد را به جانشان می اندازند و دختر بنیانگذار در کانادا دوست پسر داشته باشه!!!؟؟؟

ناشناس گفت...

جالبه که به همراه این موجود موذی ۳ نفر ایرانی‌ دیگر هم گروه و هم کلاسی بودند به اسامی علی‌، مسعود و محمد که همگی‌ در دانشگاه مکمستر همیلتون تحصیل میکنند لطفا ایرانیانی که دا مکمستر هستند اطلاعات بیشتر در مورد اینها بدهند ، به ویش محل زندگی‌ این موش موذی ، ضمنا ایرانیان مقیم کانادا باید بجنبند با جم آوری طومار تقاضائ اخراج این موجودات را از کانادا بکنند

ناشناس گفت...

kiram tu eslam
tu halge tarafdrafane eslam va emam

ناشناس گفت...

Hanuzam az hame bedehkaran in akhund zadeha. kheyli jaleb mishe ke adres va Moshakhasate mahale zendegie in Ghatelaro pakhsk konim ta khab az vojudeshun napadid she va ba hamun tarso larzi bekhaban ke ye omre ma mikhabim.

Unknown گفت...

سلام.نام من بچۀ بلوردی هست. بدینوسیله میخوام ازتون عذرخواهی کنم واعلام میکنم که: کبرم تو کون دخترت و تو دهن خودت و تو روح جد بزرگوارت

با احترامات فائقه

Unknown گفت...

جنده خانم ما از دست شما اومدیم اینجا . شما کس کش ها هم دویدین اومدین اینجا؟؟
ریدم به قبر جد حرومزاده ات

ناشناس گفت...

زنیکه کثافت وقاحت را از پدر بزرگ جنایت کارش به ارث برده. آدرس محل زندگی‌ این اشغال‌ها را هر کسی‌ می‌داند در اینترنت پخش کند. این جنایت کاران در کجای دنیا که باشند نباید آب خوش از گلویشان پایین برود.

ناشناس گفت...

زنیکه جنده اسلامی، حالا اگر تو ما را نبخشی چه اتفاقی‌ می‌افتاد؟

ناشناس گفت...

خانم اشراقی به حرف این‌ها اهمیت ندهید. من خودم هر وقت به توالت میروم روح پدر بزرگ ملعون شما یعنی‌ خمینی مادر جنده را احضار می‌کنم. چند وقت پیش وقتی‌ مشغول احضار روح آن ملعون بودم ناگهان امام خودش آمد و من سه بار صلوات فرستادم.

parvaz گفت...

متاسفم واسه این بی فرهنکی کسانی که ادعای دمکراسی و ازادی دارند با فحاشی عقده خالی می کنند و به حریم خصوصی یک انسان ولو نوه هیتلر حمله ورند... اف بر شما . ابراهیم

ناشناس گفت...

ممکنه که نتیجه خمینی هیچ معتقد به افکار پدربزرک جنایات کار و مادر فرصت طلب و دوروش نباشه. چنانچه این طور هست من به نتیجه خمینی پیشنهاد میکنم که اگه میخواد خودش رو از کسانی که دستشون در خون مرد و زن و بچه و بزرگ مردم ایران هست جدا کنه و ثابت کنه که از امکاناتی که با پا روی کمر مردم گذاشتن به دست اومده استفاده نمیکنه به طور صریح این موضوع رو در اینترنت اعلام کنه و مادر و خمینی جنایات کار رو محکوم کنه و از طرف مادر فرصت طلب و وقیحش از همه مردم ایران عذر خواهی کنه. این تازه حد اقل کاری هست که باید بکنه چون هنوز معلوم نمیشه که از امکانات آلوده به خون مردم استفاده میکنه یا نه.

ناشناس گفت...

متاسفم برای این همه بی فرهنگی ! من خودم به جای همه برای شادی روح امام امشب سه بار میروم بیت الخلا و برای شادی روح آن امام همام دعا میکنم ! باز هم متاسفم برای این همه بیشعوری و بی فرهنگی ! واقعا که

ناشناس گفت...

با سلام،

ضمن عرض تبریک، ولی‌ همونطور که برخی‌ از دوستان به صورت محترم اشاره کردند، خیلی‌ از اونایی که اینجا هستند، بخاطر رفتار زشت، توهین آمیز، و مرگبار جمهوری اسلامی اینجا هستند. والا دلشون واسه کوچه، پس کوچهای خونشون تنگ شده.

حالا اینا زرتی آمدن اینجا، با توجه به حمایت معنوی و ملی از ایران میشن مدال هم میگیرن، تازه اصولی که خودشون بهش اصرار میورزن (از قبیل حجاب) رعایت نمی‌کنن.

دولت کانادا بجای اینکه حسابها رو ببنده، بجای اینکه انقدر واسه ویزا دادن اذیت کنه، جلوی ورود افراد وابسته به نظام رو بگیر، حتا اونایی که مستقیم حمایت نمی‌شن. بجای این تحریمها که کمر مردم رو شکسته، بیان جلو این ادامها که تو اروپا و کانادا پر شدند رو بگیرند. من خودم تو کانادا بچهٔ چند تا نماینده مجلس رو دیدم، تازه همین‌جا هم به مردم هدایت می‌کنن.

دست آخر، واقعا این پر رویی رو خانم اشراقی به کمال رسوندن که فتوشاپ رو حقِ قانونی خودشون میدونن. یا مفهوم اخلاق رو نمیدونن، یا اینکه مفهوم دروغ گویی رو خوب متوجه نشدند.

امیر

پ أاناا: خواهشی که از دوستان دارم اینکه، محترمانه بنویسید، تا کارمون و حرفمون تأثیر گذارتر باشه. دلیلی‌ نداره که ما وقتی‌ حقی‌ بهمن و می‌تونیم بگیریم، دهان به ناسزا باز کنیم.

ناشناس گفت...

من هم صد در صد با پوشش دختر ایشان موافق وهیچ مشکلی ندارم و آرزوی پیشرفت بیشتر برای این نوجوان ایرانی دارم.بد نیست بدانیم که جوانان ایرانی زیادی در همین تورونتو و شهرهای اطراف در تاپ ترین دانشگاه ها افتخار آفرینی میکنند و همین تنگ نظری های اینچنینی که حاصل دگم اندیشی خمینی دجال است باعث شده خدمت به بیگانه را به حضور در مام میهن ترجیح دهند.

ناشناس گفت...

اگر نتیجه دوره های قرانی و انس با قران بقول خانم اشراقی این نوع پوششه پس چرا نیروی انتظامی جلوی دخترها رو میگیره؟ فکر نمیکنه اونها هم از دوره قران دارند میان که پوشش اونها هم اینجوریه؟
پس نتیجه میگیریم نیروی انتظامی ضد اسلام است.
در ضمن در مورد خانم اشراقی و رفتارشون باید گفت: گرگ زاده عاقبت گرگ شود گرچه با آدمی بزرگ شود

ناشناس گفت...

خانم اشراقی، من هم از این بی‌ حرمتی ها ناراحت شدم. ولی‌ برای این که سرو صدا‌ها بخوابد پیشنهاد می‌کنم که دختر دلبند شما جلوی یکی‌ از سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی لخت شود. باور کنید در ظرف ۲۴ ساعت تمام سر و صدا‌ها میخوابد. اگر نخوابید من مسئولیت این کار را به عهده میگیرم.

ناشناس گفت...

من فکر کنم نبیره ونتیجه امام بدتر از لیدی گاگا با شورت و کرست دوتیکه بیان رو صحنه و شورتشونم از پاشون در بیارن ! این نظر منه

ناشناس گفت...

فرنگی ها یه ضرب المثل دارن. میگن سیب از درختش زیاد دورتر نمی افته. مثل جدت طلب کار مردم هستی.

ناشناس گفت...

حالا از این حرفها که بگذریم وقتیکه مردم کفن خمینی دیوس رو جر دادن تازه کشف کردن که ننه جنده اصلا ختنه هم نبوده , حالا بگو ببینیم چرا خمینی کونی ختنه نشده بود؟ بابا بزرگت که ماشالله هزار ماشاالله که خوب از سکس برادرزاده و عمه در حین زلزله و سکس با نوزاد سخن میگفت, حالا بعید نیست دستی هم به سر و گوش نعیمه جون کشیده باشه با این حساب. حالا بگو ببینیم هیچوقت دست به خشتک خمینی کس کش نکشیدی و بپرسی: دیوس چرا ختنه نکردی؟

Unknown گفت...

مگه نه خمینی دجال درساله اش ارتباط جنسی رابرای آموزش دادن به دختران زیرنه سال امری واجب آورده بودالان نتیجه اش ازسن بیست هم گذشته آیاهمین فتوای خمینی رااجراکردنداگرنکردندمن حاظرم ارتباط جنسی رابه اوآموزش بدهم اون هم عملی وآیابرای خودخانم نعیمه اشراقی این فتوااجراشدواگرشده اون شخص کی بوده که درسنین نوجوانی به اوآموزش داده بودلطفااسم ببریدتاماهم اون مردخوشبختی که الان هیچ نسبتی باتونداردرابشناسیم وآیابازطبق رساله پدربزرگش پدرومادرشماشاهداین ارتباط جنسی شمابودندودخول انجام گرفته بودیانه
لطفااین رابه خانم خوشگله که نوه خمینی دجال هست بگوییدوجواب بدهد
باسپاس ازمطلب زیبای شما

ناشناس گفت...

بمیر زنیکه نکبت پتیاره.

ناشناس گفت...

نبیره و ندیده و نریده امام احتمالا سر از کاباره های لاس وگاس در میارن

ناشناس گفت...

جایزه گرفتن در کانونی که خود جمهوری ساخته و خرجش رو میده که کار سختی نیست

ناشناس گفت...

من و نعیمه اشراقی را کیر کرده است

ناشناس گفت...

من و نعیمه اشراقی جنده والهه کولایی جنده را کیر شوهر راکعی کرده است

******** گفت...

مولاورردی و کیر شوهر راکعی

ناشناس گفت...

خانم مولاوردی هم جنده از آب درآمد

ناشناس گفت...

خانم مولاوردی چرا به جنبش حمایت از کاندوم نمی پیوندید

ناشناس گفت...

از اولش هم معلوم بود مولاوردی کس است و ید طولایی مثل کولایی در کس دادن دارد

ناشناس گفت...

کیر تو کس مولاوردی

ناشناس گفت...

کیر تو کس مولاوردی جنده

ناشناس گفت...

کیرم تو کوس خودتو و دختر جندت هرزه

ارسال یک نظر

Copyright © تنفس